Strona główna
FSO 1600
Fiat Monte Carlo
Polski Fiat 1800
Polonez 2000
Polonez coupe
OBRFSM
126p Moskwa Pekin
Maluch Trophy
Giannini
2CV
O Mnie
www.autaretrots.pl

W przygotowaniu rajdowa wersja FSO 1600
Budowa zakończona!!!

fso1600
 

FSO 1600 zwany potocznie “Bartoś” od nazwiska pomysłodawcy.
Silnik o pojemności 1600 na bazie bloku Poloneza na jednym gaźniku z wałkiem rozrządu brytyjskiej firmy Breda.
Jest to wierna replika samochodu markowej klasy FSO z lat 80 – tych.
Skrzynia biegów Colotti na prostych zębach .
Tylny most także  Colotti z płytkową 45% blokadą mostu  z przełożeniem głównym 4,55.
Zawieszenie współpracuje z czterema teleskopami  Bilstein.
Koła na 13” felgach ATS
Cztery lampy Cibie.
Oryginalna kierownica Abarth z epoki.
Fotele Bimarco, czteropunktowe pasy Sabelt.
Rok produkcji Bartosia 1985.

Zdjęcia wyspawanego nadwozia
2006-01-19

Nadwozie u lakiernika
2007-02-17

Po lakierowaniu
2007-03-24

Wnętrze
2007-11-11

2008-02-02

209-09-26

2010-10-21
 
 

Fiat na okładce Classicauto

Trochę historii

Budowa repliki rajdowego Polskiego Fiata 125p "Bartoś" - cz.1 (Youtube)

Budowa repliki rajdowego Polskiego Fiata 125p "Bartoś" - cz.2 (Youtube)

Budowa repliki rajdowego Polskiego Fiata 125p "Bartoś" - cz.3 (Youtube)

Budowa repliki rajdowego Polskiego Fiata 125p "Bartoś" - cz.4 (Youtube)

Budowa repliki rajdowego Polskiego Fiata 125p "Bartoś" - cz.5 (Youtube)

Budowa repliki rajdowego Polskiego Fiata 125p "Bartoś" - cz.6 (Youtube)

Budowa repliki rajdowego Polskiego Fiata 125p "Bartoś" - cz.7 (Youtube)

Budowa repliki rajdowego Polskiego Fiata 125p "Bartoś" - cz.8 (Youtube)

 

Zobacz jak nim się jeździ

FSO 1600 Bartoś przejażdżka (Youtube)

FSO 1600 Bartoś - rajdówka po siekierkowskim (Youtube)

FSO 1600 Bartoś cz.2 (Youtube)